Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Τι σημαίνει Μεσορόπη για σένα...

Σε πρόχειρη έρευνα που διεξήχθη μέσω σελίδας κοινωνικής δικτύωσης στο ερώτημα: Τι σημαίνει για σένα με τρεις λέξεις Μεσορόπη... Δόθηκαν οι εξής απαντήσεις:

Ξεγνοιασιά, διακοπές, παιδί-παιχνίδι

...Όμορφη και παράξενη Πατρίδα.

Μεσοχώρι, Κλωθώρης, Καστανιές

Καστανιές, Μπειλίκι, Νεβριός

Μακεδονία, Παγγαίο,και ανθρώπους αληθινούς!!!!

Καστανιές , αναμνήσεις , φύση και ανθρωπιά

Φύση, ομορφιά, ξεγνοιασιά

Μπάσκετ, καλοκαίρι, δροσιά

Φύση,ηρεμία,σπίτι!!

Ο τόπος μου

Γλυκιές αναμνήσεις μιας εφηβικής ζωής

Λουλουδάτη μυρωδιά, Πάσχα, πατρικό

Μυρωδιά βουνού, μπουφάν το καλοκαίρι, αστέρια στον χειμωνιάτικο ουρανό. (το πέρασα το όριο των 3 λέξεων!

Μια μαγευτική τοποθεσία

Παράδεισος - καταφύγιο - ομορφιά!

Οικογένεια , ζεστασιά, βουνό

Φύση, δροσιά, ηρεμία

Για μένα Μεσορόπη ειναι το 2ο μου σπίτι η καταγωγή μου, οι φίλοι μου και το μέρος, όπου είμαι χαρούμενος με άτομα που αγαπώ! Δύσκολο με τρεις λέξεις μόνο...

Σπίτι μου, χαλάρωση , ξεκούραση!!!

Ηρεμία, ρίγανη, νερό

Νοσταλγία, ομορφιά,οι άνθρωποι!!!!!!!!!!!!!!

Σπίτι, πατρίδα, ρίζες!!!!!!!

Παράδεισος επί γης...

Φύση, παράδοση φιλοξενία

Μεσορόπη είναι ομορφιά,ηρεμία,ξεκούραση.Είναι πολλά περισσότερα βέβαια!


Σας ευχαριστώ όλους εσάς που μπήκατε στο κόπο να απαντήσετε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: